Change

Garderoben är städad, jag hade ju trots allt inget val!
Rev ut precis ALLT och ångrade mig i samma stund som jag hade gjort det.
Jag insåg vilken grymt lång tid det skulle ta att få ordning på allt.
Done is done, bara att ta tjuren vid hornen!
Det positiva är att jag hittade massa kläder som jag hade glömt bort.
Voilá, massa nya kläder for me!
Hittade dessutom både klänningen och tröjan, så antar att det var en otroligt lyckad garderobsrensning.

Fick besök av Fredrik mitt i städandet, alltid lika trevligt när han kommer på besök!
Sen har det ätits kinamat, love it.

Jag har haft en lugn och skön kväll, börjar blir lite orolig för att jag har blivit tråkig!
Det måste vara åldern helt enkelt.

Jag behöver förändring, NU!
Vill vara lite impulsiv för en gångs skull och bara dra iväg någonstans utan att oroa mig för tusen saker!
Så...vem är på!?

xoxo Ems

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fin du är på alla bilder gumman! Jag vill träffa dig snaaaaaaart!!! <3 Hoppas du får en kul helg, det ska jag ha! :) Kramar

2010-02-06 @ 09:43:38
URL: http://sandratwin.blogg.se/
Postat av: Erika

vilka är din favoritklänning o favorittröja?

2010-02-06 @ 20:55:06
URL: http://veeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0