Details

  • Jobbat som ett svin
  • Brutit av tumnageln(blev nästan gråtfärdig)
  • Ätit lapskojs och 3 kg pizzasallad ( efter det fick jag någon konstig allergisk reaktion)
  • Tyckt synd om min själv
  • Tröstätit Geisha och Gott&Blandat salt.
  • Kollat på Biggest loser, Du är vad du äter, Made in Sweden och One Tree Hill.

    Trött och sliten är jag, men ändå på bättre humör än igår!
    Nu ska jag ta bort den svarta(dystra/deprimerande/snygga)färgen på mina naglar, och pensla på rött istället!

          Lite förändring kan förbättra humöret.
          Sen piggar det ju upp en hel del att det snart är helg!

          xoxo Ems

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0