Ems face, all over the place!

Hey!
Idag är fröken Larsson på ett strålande humör, trots att det är måndag.
Amazing!
Haft en grymt bra dag på jobbet, det är grymt skönt när det är lite barn tycker jag.
Man kan göra så mycket mer, och ge ungarna lite mer uppmärksamhet!
Jag har varit utklädd till prinsessa, målat på något speciellt papper ( och känt mig som en liten konstnärstalang), ritat och lekt i snön.
Det bästa idag var att jag fick umgås med min lilla fröken Paula, hon är en frisk fläkt som jag gillar skarpt!

Varenda vecka tänker jag att : efter den här helgen ska jag verkligen ta tag i mitt liv och börja leva mer hälsosamt.
Tjena mittbena..på söndagskvällen känns det alltid som det kommer gå så fruktansvärt bra.
Jag satt till och med och knaprade i mig morötter igår!

Ungefär där slutade mitt hälsosamma liv, innan det ens hade börjat.
Redan imorse kände jag ett enormt sug efter socker, och klämde en mandelkub efter frukosten.
Bra där fröken fräken, bra jobbat.
När jag kom hem från jobbet kastade jag mig mot frysen och gjorde iordning marängswiss, minus grädde!
( Av den anledningen att jag var för lat för att vispa den).

Jag lägger ner, varje gång jag bestämmer mig blir mitt sockersug ännu värre än innan!

Efter sockerchocken fick jag otroligt tråkigt och blev rastlös, det resulterade i en uppsjö med otroligt attraktiva bilder. Som jag självfallet nu kommer visa upp för er!






Det där med plutande läppar och sexighet, that's not me!
Det här är jag, i ett nötskal helt enkelt!

Nu ska jag krypa ner under täcket och mysa med Ludde och titta på tv.
Ska bli grymt skönt.

Hoppas ni har haft en underbar dag!

xoxo Ems




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jisses då blir det fest 24/7 :9 Åh vad roligt! Lev livet! :) Det där med att vara nyttig har jag gett upp för länge sen.. Du skulle jobba på frosths.. :p

2010-02-22 @ 21:46:21
URL: http://isabellhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0