Lovely Sunday ♥

Hey alla trogna läsare!
Söndagar är ju fullkomligt heliga för mig, som ni vet.
Det är en sån där dag när man inte kan släppa teven med blicken!
Drop dead diva, Doktor fetma, The hills, The city, Project runway.
En hel hög med favoritprogram.
Dock är ju I en annan del av Köping slut.
It's a shame!

Sitter med en otroligt full och svällande mage.
Jag har ätit tonvis med både det ena och det andra!
Först en smarrig middag iform av stekt lax, potatis och jättegod sås med fjällfil, creme fraiche, pyttelite majonäs, rom och lite rödlök.
grymt gott!
Efter det tog vi en liten paus, sen blev det marängswiss.
Minns inte när jag åt det sist, otroligt gott men otroligt mäktigt.
Det var två timmar sen, och jag är fortfarande helt äckligt mätt!



Nu ska jag återgå till tv-tittandet.
Snart dags för The hills♥

xoxo Ems

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0