Mission Impossible

Okej, nu vill jag bara att det ska bli morgon så jag kan gå upp och tvätta håret!
Jag ser ut som Joel Kinnaman..igen.
Får helt enkelt den looken när jag inte har tvättat håret på 4 dagar.
Men eftersom jag ändå bara har varit inomhus och inte visat mig för någon, kändes det onödigt att tvätta håret.
Man ska ju göra det så sällan det är möjligt har jag hört!
Och mitt hår kan definitivt behöva vila en aning.

Apropå hår är jag så fruktansvärt sugen på att färga håret askblondt...lite åt det gråa hållet liksom.
Inte tantgrått utan mer..ja askblondt!
Har försökt hitta en bild som beskriver hur jag tänker, men det är helt omöjligt.
Mission impossible helt enkelt.

Får dra iväg ett litet samtal till Karin och höra om hon kan klämma in mig snart.
För när jag får mina ideér då vill jag att det ska hända snabbt!

Nej, nu ska fröken Kinnaman smeta på sig lite nattkräm och invänta John Blund.
Imorgon är det jobb som gäller!
Längtar redan tills på fredag när jag får inta min roll som Bokia-anställd igen.

Sweet Dreams ♥

xoxo Ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0