Bankbestyr

Måndag 11/1

Jag förstår inte att jag har börjat sova så fruktansvärt länge, klockan är 10.55 och jag vaknade nyss!
Helt sjukt, brukar aldrig sova längre än till klockan 8.
Skärpning fröken Larsson.

Ska snart hoppa in i duschen och fixa iordning mig lite, sen ska jag ner till banken med Elin&Lisa och fixa nytt bankkort.
Mitt har krånglat jättelänge och det går mig på nerverna!
Sen ska vi fika/luncha någonstans, alltid lika trevligt.



Nej, nu måste jag lägga på ett kol!

Fröken Johansson verkade enormt ivrig att komma iväg så fort som möjligt.
Ha en underbar dag!



Kommentarer
Postat av: Elin

jätte kul å träffa dig plumsan! får vi göra om, med lite jämnare mellanrum :)

2010-01-11 @ 20:53:02
URL: http://eliinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0