Face it!

En underbar lördag är det idag, så fruktansvärt skönt med lite ledighet!

Har varit ner till Frosths nu på förmiddagen och ätit årets första semla, blev en underbar "Dagobert".
Love it!

Har även inhandlat ny foundation.
Tänkte prova en ny variant som heter Affinitone, från Maybelline New york.
Eftersom jag är helt lost i foundationdjungeln bad jag om hjälp, och blev rekommenderad att testa den.
Har alltid kört med Lancome's "Teint idole ultra", verkligen en helt underbar grej!
Men, kul att testa någon ny.

Känner att jag vill testa om det verkligen är värt att lägga ut 400:- på en foundation, eller om en som kostar 125:- är lika bra.

Så en aning skeptisk gör jag nu en test på den här!
Meddelar resultatet vid ett senare tillfälle!

Blev även en nattkräm, körde på min gamla vanliga från ACO.
Har testat många olika märken, men har alltid gått tillbaka till den här.
Den är oparfymerad, extra mjukgörande och innehåller skyddande vitamin E.
När man vaknar på morgonen känns det verkligen att den hjälper till att få huden att återhämta sig!

Något som dessutom är grymt är att den bara kostar 80:-!


Nu ska jag sätta igång och städa, sen ska jag till Erika och äta kyckling&ris!
Som jag misstänkte kommer det inte bli någon runda runt Aspensäng idag, jag är inte förvånad...



Kommentarer
Postat av: Emma

den där aco är från apoteket va? :)

2010-01-16 @ 19:12:04
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: Matilda

Den foundationen annvänder jag också, och den är verkligen jättegrym! du skall även prova Loréal glam bronze puder, nummer: 101 =) superbra combo! Tack för en fin blogg!

2011-04-21 @ 17:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0