Life, oh life

Söndag, och jag har varit inne precis hela dagen.
Har helt enkelt inte orkat med att ta mig ut.
Gårdagen spenderade jag i hallen, först var det elitmatch och jag och Kristin skötte kioskförsäljningen.
Grymma var vi!
Brudarna vann över Elverket och glädjen var enorm, bra jobbat tjejer!

Sen var det bara att svida om till matchkläder, äta lite snabbt och börja värma upp inför vår match mot Örebro.
För första gången någonsin var jag nervös inför en match, dels för att jag inte har tränat en enda gång sen jag fick hjärnskakning(vilket var ungefär två månader sen!), och dels för att Örebro bara hade förlorat en enda match.
Vilket var mot oss såklart.
Hela laget kände ju att det vore grymt att slå "grannstaden" två gånger!
Första set var bara KATASTROF, vilket inte är konstigt eftersom vi alltid har olika folk med på våra matcher!
Efter det första skärpte vi till oss, Örebro vann dock även andra set.

Känns grymt tungt att ligga under med 2-0, men vi blev bara bättre och bättre och jag kände äntligen att jag blev säkrare på både servar, smashar och speciellt i försvar.

Vi gjorde världens vändning och vann med 3-2, helt grym känsla!
Var nästan ett sånt där "Cry me a river-moment" .

GO LINDE, GO!

Blev tillfrågad att hänga med elittjejerna och festa men jag orkade verkligen inte.
Har blivit mycket festande senaste tiden och kände att jag behövde vila upp mig lite.

Nej, nu kan jag inte spendera mer tid här!
Är ju The City nu. Love it, love it, LOVE IT! ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis till vinsten då!

men nästa gång tar vi er! ;)

2010-01-15 @ 14:58:28
URL: http://allasvaranhoik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0