Little miss Sunshine

Imorse började jag klockan 5, konstigt nog var jag jättepigg när jag skuttade iväg till jobbet!
Ungarna var också det vill jag lova, dom hann bara komma in genom dörren. Så var det fullt fart!
Det hoppades på studsmattan, lektes kurragömma och dansades.
Jag anordnade disco med Astrid Lindgren låtar klockan 5.30 grym som jag är.

Dagen flöt på bra, men tror alla ungar hade drabbats av någon slags tisdagsbacill som gjorde dom extra bråkiga. Var mycket skrik och tårar vill jag lova.
Efter lunch tog jag med mig dom största barnen ut, var otroligt skönt att komma ut i friska luften.

Kände mig inte särskilt trött när jag kom hem, men la mig i sängen med datorn en stund för att varva ner lite.
Sen vaknade jag upp helt vimmelkantig klockan 18.30, jag hade sovit i 4 timmar.
Ska bli spännande att se när jag somnar i natt!

Imorgon har jag en kort arbetsdag på småbarnsavdelningen, känns rätt skönt faktist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0