Long time no see

Det har varit mycket nu, och jag har inte haft någon ork överhuvudtaget!

Lördagen innebar en resa till Katrineholm för att spela lite volleyboll. Är så fruktansvärt kul att slänga in sig i volleybollbussen med lagbrudarna!
Kristin agerade driver och jag och Mammy stöttade henne genom att agera DJ's. Grymma är vi!
Matchen gick väl sådär, men vi vann med 3-0 i alla fall. Mer detaljer behövs inte!

När jag kom hem inväntade jag Mathilda, min älskade Babs♥
Sen åkte vi och hälsade på fröken Schramme på Hemköp en sväng och köpte lite förtäring inför kvällens spelkväll med Erika&Tessan.
Hos dom ovannämnda damerna bjöds det på en väldigt god tacokycklingpaj, och Tessan hade plockat enorma istappar utanför fönstret och satt ner i glasen. Bra jobbat där Tessan ( kan visa enormt fina bilder vid ett senare tillfälle!)
Vi pratade minnen från midsommar( otroligt pinsamma sådana för min del!), spelade barngeni där Erika blev segraren. Jag som alltid brukar vinna!

Fast jag tycker ändå fröken Granlund tog hem priset.
När hon fick frågan: Vad heter världens starkaste björn? ( i kategorin Böcker, musik och film)
Funderar hon länge och säger sedan: Isbjörnen, det måste ju vara isbjörnen!
Smart tjej!

Var en enormt rolig kväll, och jag skrattade så jag höll på att avlida!
Sen berättade ju Babs en grym story om när en kund missförstod henne och trodde att hon gick i särskolan ( när hon i själva verket sa att hon gick frisör).
Det var nog kvällens bästa!

Är alltid lika underbart att ha Mathilda på besök, hon gör att livsgnistan tänds igen. Jag blir bara överlycklig!
Att ligga i sängen och prata, sjunga, klia varandra på ryggen och pilla varandra i håret. Jösses säger jag bara, så fruktansvärt nice.


  
Finns verkligen inte någon som känner mig så bra som du!
19 år av vänskap, och fler ska det bli.

Du är bäst helt enkelt, Mathilda Jansson♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0