Paradise Hotel

Varför kollar man på smörjan egentligen!?
Hade bestämt mig för att skippa den här säsongen helt, för att jag vet att man blir helt fast efter att ha kollat på ett avsnitt.
Jag höll mitt löfte i början, men sen drogs jag ner i skiten.
Och nu sitter jag fast där!

En hög med människor som kräver en massa uppmärksamhet och känner att det är deras chans att bli sedda.
Hur kan man vilja få en sån stämpel på sig!?
Man blir ju ingen " A-kändis" direkt.
Men som sagt, är ju fruktansvärt många som följer programmet.
Och en av dom är ju jag själv!

Sen att hålla på att ägna massa energi åt pakter och grejer, känns ju helt värdelöst.
Dom som gör programmet slänger ju in ett brev då och då med diverse twister ändå.
Deltagarna är bara marionetter i en pjäs där programskaparna håller i trådarna :P
Det är min teori iaf, och den kommer jag hålla fast vid!

Go Paradise Hotel, värdelösa, beroendeframkallande program!

Nu ska jag försöka sova, imorgon är det dags att jobba för fröken Larsson


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar paradise hotel :D man blir beroende :O

2010-01-12 @ 22:21:10
URL: http://malinbrinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0