Winter wonderland

Helt grymt vad fint väder det har varit idag!
Blev helt överlycklig när jag kom utanför dörren och såg hur fin snön var och solen strålade.
(Sen började mina ögon rinna och ansiktet frysa, men det är ju bara en parentes).
Mötte upp Elin, som jag inte umgåtts med på länge.
Var skönt att äntligen få en liten update om vad som händer i kvinnans liv!
Fixade mitt nya bankkort, well done Emelie Larsson.
Köpte en parfym, well done där med!


Som grädden på moset blev det en kebabtallrik, jag gillar inte ens skräpmat...så frågan är varför jag äter det!?
Sen tog vi oss en promenad upp till Joi och drack lite kaffe och pratade.
Hennes toypudel Chicky är något av det sötaste jag någonsin sett! ( näst efter Ludde såklart).

Nu är det dags för lite gourmetmat, stekt falukorv och makaroner.
Love it.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0