Vickan ♥ Danne

Imorse sov jag till klockan elva, helt otroligt!
Jag som aldrig sover längre än till nio, min kropp behövde det antagligen.

Min kära mamma har alltid haft ett otroligt intresse för kungahuset, ni kan ju tänka er hur hon är idag!
Hon sitter klistrad vid teven och ryter ifrån så fort man försöker prata med henne, underbara kvinna ♥

Självfallet har hon varit iväg och köpt en sån där speciellt bröllopstårta, där en del av pengarna går till Kronprinsessan Victorias fond. Hon är för söt!
Så kom hon och var jättelycklig och hade satt den lilla plastkronan på huvudet, I love her!



Jag blev själv lite medryckt i allt ståhej, jag kan ju erkänna att det var väldigt kul att se allas klänningar...och dregla lite över min blivande man Carl Philip.
Vigseln var så fin! Min underläpp darrade lite lätt hela tiden för jag blev så rörd, och när Daniel började gråta brast det för både mig och mamma.
Fy fabian vad blödig jag har blivit!


Nu måste jag lämna dumburken innan jag blir helt vindögd, känner att det inte skulle vara till fördel för mitt utseende.

xoxo Ems


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0