Finally!

Äntligen!
Ikväll börjar Top model igen, love it.
Har sett alla säsonger två gånger så ska bli härligt med lite nya avsnitt.
Nu vill jag bara att klockan ska bli 20 så jag får krypa ner under täcket med lite glass att smaska på!
Det bästa är ju att direkt efter top model, är det dags att träffa Maria Montazami och dom andra hollywoodfruarna igen.

Måndag, underbara måndag♥

Känner mig grymt stolt över att jag har tagit mod till mig och tagit lite ledigt den här veckan.
Så ska bara jobba på torsdag.
Grymt skönt helt enkelt!

Sen får jag be om ursäkt för den dåliga uppdateringen, har varit hos Johanna sen i fredags, och kom hem idag.
Drar en lite mer ingående story om det sen!

xoxo Ems

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0