Stockholm dag 2

God morgon, god morgon!
Jaha, då var det redan söndag.
Surt sa räven.
Hade det helt underbart med Elina igår, vilken suverän duo vi är ♥

Vi blev lite high on life så att säga, och bara garvade järnet hela kvällen/natten.
Satt och kollade massa folks bilder på facebook, vilket ledde till otroligt härliga diskussioner!
Gött var det.

Jag är sådär super,super pigg!
Men Elina ligger fortfarande och sover så sött, det är därför jag sitter här och skriver om ingenting.
Intressant jag vet.

Funderar på att hoppa in i duschen, sen ska jag försöka få upp Elina!
Så ska vi göra oss iordning litegrann innan vi ger oss iväg för lite shopping och lunch på stan.

Klockan 16 är det dags, för tillfället är jag inte ett dugg nervös.
Jag ska ju trots allt bara vara mig själv, och vem kan klara det bättre än mig?!

xoxo Ems

Kommentarer
Postat av: Anonym

FYNDA FYNDA FYNDA!!!!!!!!



http://shoppingzenter.blogg.se/



FYNDA FYNDA FYNDA!!!!!!!!

2010-03-08 @ 22:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0