Clementiner vs. Apelsiner

Jag packar, städar, tvättar, grejar och donar med världens energi.
Berget med tvätt minskar sakta men säkert och det börjar bli ordning och reda överallt!
I love it.
Var även ute på en promenad 7.30 imorse.
Pigg som en mört eftersom jag inte var ute och svirade något igår, utan valde att vara lite rädd om dom få hjärnceller jag har kvar (har trots allt varit med om 3 hjärnskakningar i mitt liv..varav 2 var rejäla!).

Ibland får jag världens tokryck och bara känner att jag måste få klininskt rent, nu är jag inne i en sån period tydligen.
Igår slängde jag tre ton med grejer, med risk för viss överdrift.
Men blev fem fulla påsar i alla fall med massa skit!
Jag är en sån person som ofta tänker att: jamen, den här skulle jag ju kunna få användning av någon gång(fast så är med all sannolikhet inte fallet).
Det resulterar i mängder med onödiga prylar.
Men nu är dom flesta borta!


Har även tvättat min uppsjö med bikinis och alla bh:ar.
Jag använder verkligen nästan aldrig dom där tutthållarna!
Mina små clementiner (som Mam-Yandeh så fint kallar dom) trivs bäst i öppna landskap(som Ulf Lundell skulle ha sagt) eller i en liten sporttop.
Sen kan jag ju lugna befolkningen med att jag inte svirar runt utan bh i alla lägen, eller i vissa outfits...för det skulle lätt kunna bli uppståndelse om mina clementiner fladdrade runt och levde sitt egna liv.
Av den anledningen förstår jag inte varför jag känner att jag måste packa med mig massa hållare för att clementinerna ska hållas instängda...när jag ändå brukar låta dom vara rätt så fria!
Det är som att dom sjunger "releeeease me" med en otroligt klagande stämma när jag stänger in dom i bh-fängelset.
Vilket utlägg om mina behag, men jag kände att jag var tvungen att lätta mitt hjärta i den här frågan.

En gång testade jag att uppgradera mig till apelsiner..men nej..clementiner är mer min grej.

Känns inte som jag helt enkelt!


Kan meddela att jag har ätit grymt goda våfflor idag, med vaniljglass och mammas jordgubbssylt.
Satt fint kan jag säga!
Och jag slog rekord och mumsade i mig fyra stycken. Nu är jag mätt.

Ikväll ska jag mysa med fröken Sandberg(även kallad Juicy papaya...fast det är rätt internt).
Var verkligen evigheter sen vi sågs,
och det är skamligt!
Fröken Sandberg!
Nu ska jag gå och hänga ännu en tvätt!

Ha det guld ♥




Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

åhh!!!

det där minns jag! :D



fan, när ses vi mitt hjärta???? <3

2010-05-01 @ 15:18:36
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johannas ordsamling

på måndag ska jag till linde för kören. tisdag sover jag till i alla fall 14.00, ska nog fota elina till en plugguppgift då också - men det är klart på 30 min. ;*

livet blir så jäkla snoigt när man jobbar natt.



haha yes, den dagen var grym :D

2010-05-01 @ 16:33:42
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Andreas

Hahaha fy fan, nu garvar jag åt dina clementiner. För skön är du Sunshine!

2010-05-01 @ 17:37:03
Postat av: Johannas ordsamling

men jäklar, är det torsdag du åker? :O

kan hinna ses en sväng på måndag typ om du kommer hit vid 14? Så kan du ju åka med tillbaka till linde med mig o milli?

alternativt på tisdag, om du orkar vara kvar till kl 14 o träffa mig då? för jag Måste verkligen, verkligen sova till dess... :S



PUSS!

2010-05-01 @ 17:44:40
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Bella

MER CLEMENTINER ÅT FOLKET!

2010-05-01 @ 19:13:53
URL: http://isabellhoff.blogg.se/
Postat av: Robin

" mina små clementiner trivs bäst i öppna landskap". Snälla fröken Larsson, kan du inte skriva en bok?? :P

2010-05-01 @ 19:41:31
Postat av: MAMMY

nu kan jag känna att jag tycker om när jag blir omnämd i din blogg :D:D:D:D::D

2010-05-02 @ 00:12:16
Postat av: Ems

Andreas: Bra att jag får dig att dra på smilbanden, sånt gillar jag! Får väl räknas som dagens goda gärning?



Robin: Kanhända att jag ger mig på författaryrket en vacker dag, jag är trots allt otroligt vass på det svenska språket och var en hejare på att skriva sagor när jag var yngre :P



2010-05-02 @ 00:44:15
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: Ems

Mammy: Klart jag måste skriva vem det är jag citerar. Var ju en sån underbar dag när mina behag döptes inne på icas fruktvåg i någon exotisk stad!

Det var sann glädje av bästa slag :D

2010-05-02 @ 00:46:11
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: Juicy papaya!

Haha, du är för sööt =)

2010-05-03 @ 18:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0