For the first time

God morgon världen!
Regnet det bara öser ner...
Hade planerat in en promenad runt sjön nu på morgonen, men när vädret är såhär tänker jag inte utsätta mig för ett sånt lidande!

Jag bjuder på en liten musikstund istället, trevligt va!?
Ända sen jag hörde "The man who cann't me moved" för första gången, har jag älskat The script.






Den här låten hörde jag när jag kollade på "Rebecca och Fiona", en serie om två artister/djbrudar som visas på svt.
Rebecca är förövrigt hon som spelar ett av barnen i "Den andra sommaren", som är en helt fantastisk film.

Älskar i alla fall den här låten och musikvideon, så skön!


Nu är det dags för lite frukost, sen funderar jag på att ta en tripp till Pennybridge såhär på min lediga dag!

Hoppas allt är bra med er!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ih <3



kan inte du fira nyår i kristiansand?

LOVE!

2010-11-03 @ 18:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0