Ljushuvud

"Jag pratade just med Ingalill, och vi undrar om du och Mathilda kommer hitta er varsin karl innan vi dör".

Ja, nu börjar våra mammor bli riktigt oroliga för sina två yngsta döttrar.
Men ingen fara, jag ska bara hitta en karl som är precis som Mathilda..fast med lite mer manlighet här och där.
Sen ringer bröllopsklockorna!


Idag känner jag mig som en människa igen, det känns rätt gött faktist.
Har fått i mig några fiskbullar, för att bryta min hårda diet på te och skorpor som pågått hela helgen.
Förövrigt har det varit rån på Ica, läskigt värre.

Jag blev riktigt förbannad och gråtfärdig när jag skulle och handla.
Utanför systembolaget hade någon bundit fast tre hundar; en liten chihuahua, en brun toypudel och någon lite större hund.
Stackarna frös så dom skakade och visste inte vart dom skulle ta vägen.
Djurplågare!
Man låter inte hundar stå ute och frysa när det är såhär kallt ute!!!

En annan liten intressant punkt är att jag har gått tillbaka till mitt gamla jag igen,
the blonde is back on track!
Jag pallade verkligen inte trycket att ha en lite mörkare kulör i skallen,
tror helt seriöst att jag blev mycket tråkigare.

Nu är jag ett ljushuvud igen och kan joina alla mina blonda väninnor igen och ständigt påpeka att "blondes have more fun".

Imorgon ska en taggad fröken Larsson till jobbet igen!
Jag börjar inte förrän 9.30(hör och häpna!), vilket innebär sovmorgon.

Nu ska jag njuta av kvällens alla klockrena program:
19.30 Halv åtta hos mig
20.00 Top model och Rolandz ( vilken krock!)
21:00 Svenska hollywoodfruar (underbara Maria Montazami )
22:00 Grotesco och Pensionärsjävlar
23.30 Kroppsliga ingrepp

Ja ni ser ju vilken otroligt upptagen person jag är ikväll.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Bella

haha vilka roliga mammor ni har! Karlar är inte allt, inte ens hälften ;)



Vafan Emelie har du svikit mig på brunettfronten? Jag förstår dig, jag längtar också efter mitt blonda.. Men jag är så rädd att jag slutar som flintskallig.. Blekte du hemma eller? Var det med Casting Creme Gloss eller? (Nyfiken om jag skulle få mig ett infall) Hoppas det är bra med dig, synd att vi aldrig ses på jobbbet :( Kramar!

2010-12-02 @ 14:10:17
URL: http://isabellhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0