Ordbajsaren

Åh!
Underbara "Sveriges skönaste familjer".
"Pappa har en bild på sig själv hemma där han har en rosett på snoppen".

Fick ett sms av min fina vän, det var ett rop på hjälp och jag ringde upp direkt!
När jag hörde hennes story blev jag så förbannad så jag skakade.
Helt seriöst, hur är vissa karlar funtade egentligen!?

En sån underbar tjej som Sandra(och ingen annan heller för den delen), förtjänar att få höra sån skit och bli behandlad på det sättet.
Jag fick riktigt dåliga vibbar av den killen redan första gången jag träffade honom, jösses vad rätt jag hade!

Du är en helt fantastisk vän, människa och vacker både utanpå och inuti.
Av alla människor jag träffat är du en av dom mest omtänksamma, osjälviska, mest kärleksfulla ♥
Gör något smart och ta inte åt dig av vad den där skithögen säger.
Är inget annat än dynga som kommer ur hans mun.
Ordbajsaren nummer ett helt enkelt.


Min fina vän

Nu ska jag spana in Bartenderskolan, sen ska jag försöka somna i tid ikväll.
Så jag kommer upp ur sängen imorgon!

Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0