Effektivitet

Äntligen fredag!
Men här blir det ingen rast och ingen ro, jag fortsätter min arbetsvecka med jobb på Frosths både lördag och söndag.
Klirr i kassan.
Idag har jag fått otroligt mycket gjort; jobbat, handlat, städat, diskat, tvättat, pyntat och kokat knäck.
Pepparkaksbaket och dammsugningen får dock vänta till imorgon efter jobbet, jag har noll energi kvar.

Här kommer en hög bilder med lite av inköpen jag gjorde igår.
Chockerande nog blev det inte ett enda klädesplagg(förutom ett par trosor..men det räknas knappt!), jag såg ut som en fet padda i allt jag satte på mig.
Deprimerande, yes indeed!
Jag får väl göra som Ledin och gilla läget helt enkelt.








Älskar mina nya "ljuspyramider". Mysfaktor.


Ut med dom vita mattorna, in med dom svarta.
Mest för att det är mer praktiskt att ha i hallen!


Ny skål till Ludde


Jag hade åtagit mig uppdraget att hitta en "veckans Roger" till volleybollaget.
Efter varje match ska vi i laget utse den vi tyckte har spelat bäst, som får äran att ha Roger till nästa match.
Hittade en perfekt älg i våra färger på Ikea, är han inte fantastisk så säg!?

På Ikea inhandlades även en blomma, ljus, tillbringare och lite annat smått och gott!

Nej, här blir inga barn gjorda.
Nu ska jag gå och provsmaka pepparkaksdegen och fira att Linnea åkte ur idol.
Go Jay!
Sen var ju Olle rätt fantastisk idag också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0