This little light of mine

Puh!
Att göra rent spisen och diska kastrullen efter ett knäck-kok med fröken Larsson, var riktigt kämpigt vill jag lova.
Nu intar jag sängläge och dricker en kopp av mitt nyinköpta te: "Kvällsro".
Känns som det kanske kan passa en stressad själ som mig.

Mysfaktorn i min lägenhet är otroligt hög just nu, det är väl ungefär det enda jag gillar med den här årstiden.
Helst av allt vill jag bara göra som alla smarta björnar och gå i ide, men då skulle jag bli enormt fattig och antagligen otroligt uttråkad.
Jag har ju i alla fall ätit upp mig som dom gör...alltid något!



       

Jag älskar verkligen ljus, just nu har brinner 19 stycken i min lilla lya.





  

Nu känner jag att ögonen inte hänger med i svängarna längre, dags att stänga igen butiken för idag!

Sweet dreams ♥






Kommentarer
Postat av: Sandra

´Gumman jag älskar din lägenhet redan innan jag sett den irl!:) så fina bilder! Och gulligt inlägg tidigare om den där skithögen;) Ja känner mig mycket starkare redan. Äkcliga människor.



Ses nån dsg! Love love love <3 Krya påå dig med tanke på magsjukan!!

2010-11-27 @ 11:01:34
URL: http://sandratwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0