Life is a rollercoaster

Den här dagen har varit en emotionell berg-och dalbana för mig!
Imorse var jag otroligt nere över vädret, men när jag väl cyklade till jobbet iklädd mitt attraktiva regnställ och regnet piskade mig i ansiktet kändes det ändå helt okej!
Sen blev det bara bättre och bättre; min kollega lagade himmelsk mat(som vanligt) och ungarna hävde ur sig den ena söta kommentaren efter den andra.
Jag älskar dom små liven ♥

Så när sista barnet hade gått kände jag mig vid gott mod, om än lite stressad för att inte komma alltför sent till träningen.
Jag lyckades hinna till uppvärmningen och synen jag fick se gjorde mig så förbannad att jag höll på att börja gråta.
Här hade jag stressat ihjäl mig för att komma till en träning där en person från mitt lag var där.
Bra där, vilken lagkänsla.
Du&Jag systeryster ♥


Damlaget 2006/2007=gammal som gatan!

Första matchen går av stapeln på lördag, och vi har inte spelat ihop en enda gång.
Lyckat!
Tur att pappsen styr upp det hela och lägger in en extraträning imorgon.
Hoppas verkligen alla dyker upp, annars blir det mungipor ner för fröken Larsson!




Jag spelar pajas i vanlig ordning. Stackars fotografen Johanna hade det inte lätt!



Team! ♥

Det är inte ofta folk ser mig arg, många tror att jag inte ens är kapabel att bli det.
Jag måste öva på det där...det är inte hälsosamt att gå och samla på sig massa ilska och låtsas som att allt är bra jämt.
Till slut rinner bägaren över, och då gör den det ordentligt.
Jag har gråtit som en galning för att jag var så arg!

Åkte hem till mina söta föräldrar och världens bästa hund för att ventilera och mysa lite.
Det var precis vad jag behövde, sen blev det lite Robinson.
Alltså, Gurkan! Vilken skön människa. Älskar hans kommentarer, han får mig att tänka på min vän Mam-Yandeh!


Världens bästa hund

Nej, dags att dejta kudden en sväng.
Imorgon kommer jag troligen agera skådespelerska på jobbet, är grymt taggad!

Good night, sleep tight ♥

Förresten! Kul att folk har blivit lite bättre på att kommentera, det uppskattas ♥


Kommentarer
Postat av: RP

Jag kan verkligen inte föreställa mig dig arg. Du är ju Sunshine!

2010-10-07 @ 23:35:43
Postat av: Caroline

fin blogg :D

2010-10-07 @ 23:44:16
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/
Postat av: david

inte så mkt, ska nog sova nu. självdå? :)

2010-10-08 @ 01:05:20
URL: http://sollen.blogg.se/
Postat av: LINKÖPINGSSTOLTHET - ELINN

härlig blogg och vilken söt hund! :)

allt bra med dig?

2010-10-08 @ 02:58:37
URL: http://elinnjl.com
Postat av: Caroline

ja, hur är det själv? :D

2010-10-08 @ 07:15:02
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/
Postat av: Caroline

ja, hur är det själv? :D

2010-10-08 @ 07:15:06
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/
Postat av: Bella

Jobbig dag hörru :( Jag önskar ert lag all lycka till! :) Gurkan: " -Jag vill inte ha nån fucking jävla coco! "

2010-10-11 @ 13:52:40
URL: http://isabellhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0