Skåla med Coca Cola!

Efter en otroligt trevlig kväll tillsammans med Mathilda, har jag nu skuttat ner i sängen.
Fylld med tacos, cola, godis och massa kärlek.
Kärlek till en av världens roligaste, finaste och bästa vänner.











Midsommarafton i Gävle 2009. What a night!

Ifall någon skulle höra samtalen som pågår mellan oss två, skulle dom nog skaka på huvudet rätt rejält och undra om vi verkligen har alla hästar hemma.
Det kanske vi inte har heller, men fruktansvärt kul har vi..och det är ändå det som räknas om man frågar mig.

Kvällens hetaste samtalsämne var människokroppen, vi kan inte riktigt förstå hur den som skapade oss tänkte där. I alla fall inte när det gäller det estetiska.
Jag ska nog inte gå in mer detaljerat på vårt samtal.

Förövrigt skålade vi oss igenom måltiden genom att hylla både det ena och det andra.
Festligt värre!


Så snygg som brunett!

Nu ska jag umgås lite med Jay Sean innan jag sover, känns som ett bra avslut på fredagskvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0