Nu är det klippt.

Jag har haft en underbar dag, solen får mig på ett sånt strålande humör!
Har varit till lekparken med några av barnen, gungat, skrattat en massor, lekt massa lekar och allmänt känt mig som en riktigt bra fröken.
Man får klappa sig själv på axeln ibland, idag gör jag det!

   
mössa är ett måste för fröken Larsson såhär års

Apropå komplimanger som jag skrev om igår, har jag fått en liten hög med sådana idag.
Har fått höra att jag ser fräsch ut, har fina kläder och när jag var på affären kom en kvinna fram till mig och tyckte jag hade väldigt snygg frisyr!
Jösses, det är ju så man trillar av stolen.

Apropå frisyr har jag ju varit och klippt mig!
Har inte klippt mig i Lindesberg på hur många år som helst, och nu är det en ny som har satt igång så jag bestämde mig för att testa henne.
Jag är riktigt glad att jag vågade, hon var så fruktansvärt gullig och snäll!
Dessutom klippte hon otroligt bra och lyssnade verkligen hur man ville ha.
Hon skippade även allt det där skitsnacket och irriterande nyfikenheten som vissa frisörer här sysslar med.





Har pratat med min fina fru Emelie såhär på kvällskvisten, ett 43 minuter långt samtal med henne var precis vad jag behövde ♥
Många skratt blir det när vi sätter igång!



Det trevliga samtalet gav mig kraft att dammsuga och diska.
Nu ska jag snart krypa ner i sängen och läsa lite hade jag tänkt.
Imorgon är det uppstigning 5.30 som gäller!

Alla får ha en otroligt trevlig kväll och sova så gott sen!


Kommentarer
Postat av: Ika

Vad fint det blev systeryster! Längtar till imorn då jag förhoppningsvis får se frisyren live!

2010-09-29 @ 22:01:16
URL: http://cupcakekittie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0