Bullfest, bullfest!

Wohoooo!
Arbetsdag nummer sex är avklarad.
Känner mig sådär härligt trött!
Var tydligen den bästa lördagen på länge, så vi har haft fullt upp idag med alla fikasugna människor vill jag lova.
Idag var jag inte lika duktig som förra gången, både en bit blåbärspaj och en biskvi råkade slinka in i mitt stora gap under lunchen.
Dåligt av dig fröken Larsson!
Å andra sidan kan jag faktist unna mig det, jag har blivit bra mycket duktigare på att låta bli sötsaker.
Vilket har resulterat i att jag minskat en och annan centimeter i midjan.
Wohoooo! (igen).

Det måste ju firas, så det var en himla tur att jag fick med mig lite bullar hem..och massor med bröd!
Nu känner jag ju helt spontant att alla läsare vill se mig äta bulle, för det kan inte finnas mycket som är mer intressant än det!?
                           

Nu ska jag krypa ner i sängen en sväng, den lockar otroligt mycket kan jag säga.
Kanske tar en liten powernap..och sen cyklar jag nog iväg och kollar när elitbrudarna möter Falköping klockan 19.


Kommentarer
Postat av: andy

Söt som socker är du Sunshine <3

2010-09-11 @ 21:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0