Surkärring

OMG vad trött jag är.
Sådär jobbigt övertrött!
Sen känner jag en otrolig stress över att jag måste lägga mig och sova så jag orkar jobba imorgon.
Men samtidigt är jag fruktansvärt hungrig...men man ska ju inte äta såhär sent!
Alla dessa i-landsproblem.

Var en helt okej träning, men jag börjar se att samma mönster börjar utspela sig som dom senaste två säsongerna.
Knappt något folk på träningarna så vi inte kommer kunna spela ihop oss innan seriestarten.
Sen står vi där som fågelholkar hela laget och vet varken ut eller in.
Jag är trött,trött,trött på det här.
Kanske lika bra att börja joina pensionärerna och spela bingo...eller boule...eller bridge...eller bingolotto.
Varför börjar alla pensionärsnöjen på "b" !?

Jag vet att jag låter som en riktig surkärring nu, men inte ens Sunshine är glad jämt.
Det måste man ha förståelse för!
Men imorgon ska jag vara mitt vanliga, positiva jag igen.
Det lovar jag.


Blev våldgästad av herr Hellsten efter jag hade varit och agerat tränare, det var i alla fall ett otroligt trevligt inslag.
Han var ju tvungen att spana in vår ugnsform som vi har gemensam vårdnad om!



Jag&Andreas(och våra storasystrar), i ett något mindre format!


Sov gott sötnosar!


Kommentarer
Postat av: RP

hahaha du är ju så jävla skön!

och miss sunshine kan ju inte vara sådär fruktansvärt glad hela tiden ;)

2010-09-13 @ 22:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0