Take me away!

Jaha, då var det snart dags för ett par timmars jobb!
Vaknade redan klockan sju idag, varför kan man aldrig sova när man väl har möjlighet?
Så nu har jag hunnit med att tvätta, diska och städa toaletten.
Jag har verkligen världens städmani!

Det där med hösten känner jag inte så värst mycket positivt med.
Råkallt, mycket regn och svårt att veta vad man ska sätta på sig.
Jag avskyr att behöva lägga in shorts, kjolar, sommarklänningar längst in/upp i garderoben...
Är ju så grymt obekvämt med jeans!
Sen blir man ju så oerhört blek också, hat åt blekfishet!

En av dom få saker jag dock gillar med denna negativa årstid är att det är supermysigt att tända massa ljus och kura ner sig i soffan och kolla på film och dricka te.
Sen är det väl lite småfint med alla färgglada löv.
Men mycket mer än så är det inte.

Så nu får någon exotisk sultan bjuda in mig till sitt palats i ett något varmare land.
Där jag får skutta omkring i mina sommarkläder och få lite färg på kroppen.


Malaysias sultan..raaaawr!

Nu insåg jag att jag har en aning bråttom, synd att jag inte hinner dela med mig mer av mitt otroligt händelserika och glamourösa liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0