Saturday

Men hola amigos!
Idag vaknade jag upp med en sprängande huvudvärk, illamående, halsont och allmänt ont i hela kroppen.
Som grädden på moset har jag världens påsar under ögonen.
Tur att jag är så fruktansvärt attraktiv.
Morgonpromenaden jag hade planerat att ta får utebli, eftersom jag är en klok kvinna.

Men jag känner mig positiv, det kommer gå över. Man brukar trots allt må sämst på morgonen.
Så jag ska äta min otroligt fiberrika havregrynsgröt(som dagen till ära inte har mosad banan på sig, utan ica gott livs hallonsylt.), dricka mitt te och försöka fräscha upp mig!

Precis som igår morse sitter jag och trallar lite tillsammans med Ted, hans låtar är sådär morgonmysigt bra.
Jag är uppvuxen med hans låtar, så det är så många minnen inblandade också!

Okej, dags att ta tag i operation uppfräschning innan det är dags att skutta iväg och förse invånarna med tårtor, bakelser, kakor, bröd och latte i mängder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0