One love, one heart

Igår anlände pk för att agera sjuksköterska åt mig.
I sin lilla doktorväska fanns det glass, massa smaskig frukt och kärlek!
Vi åt äppelpaj som jag hade svängt ihop, kollade på film och på kvällen satt vi i köket med massa tända ljus och varsin kopp te, och hade ett långt och otroligt givande samtal om livet och kärleken...eller något i den stilen.
Det är nog som hon säger: vi har samma själ, samma hjärna samma hjärta.
Något övernaturligt är det, jag kan inte gå in på detaljer..men vissa saker som händer oss exakt samtidigt är helt sjuka.


När Elin berättade att hon hade fått besvara massa frågor inför sin tripp till USA, och en av dom var : nämn någon som får dig att må bra och motivera varför och den enda hon kunde komma på var jag. Då blev jag så fruktansvärt rörd och glad så mina tårkanaler nästan svämmade över.
Att få veta att man betyder så himla mycket för någon, det betyder verkligen ♥
Hon är en fin och fantastisk människa den där pk och nu sitter jag här och fäller en tår för att hon snart lämnar mig.

Du är bäst♥

Ja, det blir mycket pk:ande hit och pk:ande dit. Men tänk er själva om er soulmate skulle åka ifrån er ett helt år. 365 dagar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0