Walk a mile in my shoes

Bloggdrottningen är tillbaka!
Jag har så fruktansvärt mycket energi idag, och det är antagligen otroligt utmattande att låta fingrarna dansa fram över tangenterna på min lilla rosa dator...
Imorse skulle jag och Sara skutta runt sjön klockan 6.30, för att min kropp skulle hinna vakna till lite innan hade jag ställt klockan på 6.
Jag vaknar av att det vibrerar bredvid mig, där dyker ett meddelande från Sara upp: "God morgon fröken Larsson! Jag är på banvägen nu, är hos dig om 4-5 min".

Lyckat! jag såg ut som en drogad, blond kines med ögonfluss när jag yrvaket kom ut på trappen.
Kroppen vaknade till liv snabbt, men hjärnan låg nog kvar i sängen!
Nu har jag fått i mig min gröt och känner mig sprudlande glad och pigg som en mört.

Eftersom jag har den stora äran att vara ledig idag, ska jag jobba på brännan. Har aldrig varit såhär blek en sommar förut!
And I hate it.
Tar nog röda faran och cyklar upp till mamsen och pappsens residence, blir mer avslappnad där.

Helgen som passerat var fantastisk.
I lördags inledde jag mitt sjätte arbetspass för veckan på Frosths, sen vankades det middag med Pk och Carro.
Jag var väl inte världens bästa värd som bjöd på mat från Wokhouse, men jag var verkligen helt slut...och det smakade himmelskt!
Pk sleepade over, och söndagen tillbringade vi på beachen i Gusselby.
Fashion!





I slutet av augusti åker min fina vän till Boston och agerar aupair ett helt år.
Jag vill knappt tänka på det...fy vilken tomrum det kommer bli.
Min underbara, fantastiska och bästa vän ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0