Visst du kan skratta och låtsas som ingenting. Men jag vet allt om dig, för du har varit min. Du är någon annan nu i och för sig. Men när du strippar och klär av dig är det samma grej.

En av dom bloggar jag följt ett bra tag är Cimons, han är kul och skriver bra. Skön snubbe liksom.
Lyssnade nyss på hans medverkande i sommarsurr.
Till en början höll jag på att somna, trots att han pratade om sin pappa som suttit i fängelse i USA hela hans uppväxt.
Det kändes som det blev lite väl mycket ordbajsande(kanske på grund av att han inte hade någon som helst fusklapp eller dylikt).

När han kom in på ämnet kärlek och förhållanden däremot, då var jag som fastklistrad.
Utan något som helst manus berättade han om sin stora kärlek Michaela, och det var bara så man önskade att någon kunde säga så fina saker om en.
Jag gillar den där Cimon.
Tycker att ni borde göra som jag och lyssna på programmet.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0