Saturday night

Efter tre dagar utan socialt umgänge ska jag äntligen ut i friheten och umgås!
Ska snart upp till mina underbara föräldrar och fira pappsen tillsammans med mormor,morfar, systeryster och Ludde.
I det otroligt snygga paketet(som jag slagit in alldeles själv), gömmer sig en ljudbok som jag tänkte att han kan lyssna på under någon av sina många resor till jobbet i Örebro. Och förhoppningsvis få sig ett gott skratt.


Kändes superkonstigt att se sig själv med smink i facet igen, en aning fräschare än den brud jag har fått stå ut med att se i spegeln dom senaste dagarna!

Melodifestivalen hoppas jag slutar med vinst för Danny eller möjligtvis the Moniker.
Danny är ju så proffsig när han glider runt och dansar och sjunger så fantastiskt bra!
The Moniker är mest otroligt skön, sen blir man sådär löjligt glad av hans låt och personlighet.
Mardrömmen är att Sara Varga eller Erik Saade vinner.
 

Dags att sätta lite fart.
Ha en grym kväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0