Once upon a time...

Elin är i Barcelona, Tobbe på hockey-vm i Slovakien, om en vecka åker systeryster och hennes karl till cypern och alla mina söta Norabrudar drar till mallis om ungefär en månad.
Själv ska jag jobba och har inte några som helst planer.
Lite deprimerande?
-Ja, definitivt.
Dock måste jag ju komma ihåg att jag var ute på en hel del äventyr förra sommaren.

Det började på Rhodos...



























...och avslutades på den lilla ön Karpathos


min arbetsplats
















Okej, sorry för den enorma bildbomben.
Den framkallade i alla fall väldigt många fina minnen, tårar och saknad efter alla fina människor jag träffade.
Crewet på pacha/toxic: Linda, Kajsa, Cindie, Evi, Mowgli, Adrian, Oliver, Johan, Mackan, Markus, Fredrik, Christoffer mfl.
Dom underbara brudarna på Karpathos: Hanna, Helen och Evelina.
Och även alla sköna turister som besökte nattklubben på Rhodos.

Usch, det här blev jobbigt!
För många minnen helt enkelt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0