Spread the news I'm gonna take the fight, for the spotlight day and night

Söndag, och jag har spenderat natten hos mina fina föräldrar(och Ludde såklart.)
Idag ska jag göra ingenting. Och det känns grymt bra i själen!
Igår skuttade jag till gymmet innan jobbet, vad var det för infall egentligen?
Vi var inställda på mycket folk på konditoriet igår, med tanke på cruisingen.
Men nej, det var precis som en vanlig lördag.
Sen fick jag en inte alltför trevlig syn när jag stod och spanade ut genom fönstret, en man i 40-årsåldern ställde sig och lekte med sin lilla snabel. Pinsamt när vuxna människor är så berusade mitt på blanka dagen.
Tragiskt, tragiskt säger jag bara!




Jag flydde alltså fältet efter jobbet och begav mig upp till dom lite mer lugna områdena.


Strax efter att dom här bilderna togs höll min iPhone på att gå en hemsk död tillmötes när jag tappade den mitt på ett övergångsställe, på ett farthinder och en cab kom åkandes i världens fart.
Jag reagerade blixtsnabbt, kastade cykeln och hävde mig ut på vägen med viftande armar och skrek i högan sky att dom skulle stanna.
Ja, vad gör man inte för sin iPhone liksom...

Kvällen bjöd på grillat, massa tzatziki, trevligt sällsskap och Eurovision song contest.
Jag somnade in så sött efter att Saade hade gjort sitt uppträdande( vilket betyder att jag såg ungefär 7 av 25 bidrag).
Fantastiskt att vi knep tredjeplatsen, men jag står fast vid att jag tycker låten är något av det töntigaste som gjorts.
Sen kan jag motvilligt erkänna att hans performance var helt okej och att det var en aning medryckande.
But still, töntigt!







Nu ska jag ta med mig Luddovich på en liten promenad, med betoning på liten.

PUSS!









Kommentarer
Postat av: Please!

Du måste ju ha fixat läpparna, kan du inte bara erkänna?!?

2011-05-15 @ 11:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0