You gave me sunshine on a rainy day

Vädret imorse var allt annat än uppiggande, regnregnregnregnregn och gråttgråttgråttgrått.
Jag försökte pigga upp mig med en stadig frukost, men den kolsvarta himlen tog över alla positiva känslor jag fick.


Gröt med mosad banan och linfrön- love it!

Finn crisp- ett fantastiskt påfund!

Hade dessutom en sån där dag när jag känner mig allt annat än attraktiv.
Ni vet en sån där " jag vill bara dra en papperspåse över huvudet"-dag ( alternativt täcket och inte kliva ur sängen på hela dagen!)
När jag väl kom till jobbet blev jag genast på bättre humör, alla gullungar har den effekten.
Och även alla härliga kollegor ♥

Imorgon är det fredag, och jag börjar inte förrän klockan 12. Det innebär att jag ska försöka släpa mig iväg till det där placet som kallas gymmet.
Har inte satt min fot där sen i söndags, har knappt rört mig överhuvudtaget den här veckan och det får mig att må grymt dåligt!
Om jag ska kunna visa mig ute på beachen är det nog dags att lägga om livsstilen lite, det börjar spåra på tok för mycket.



Nu ska jag skutta ner i tvättstugan, sen ska jag ha en helkväll framför teven med "Du är vad du äter" och slutligen spana in vårt pinsamma bidrag i Eurovision.



ha en grym kväll!



Kommentarer
Postat av: Thomas i city

åh jag ser tt jag frälst dig i banan älskar

världen å det glädjer mig! du är alltid finast å hetast i världen tro inte att några dar utan gym klår det!! ha de bäst bruden<3

2011-05-13 @ 13:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0