Well, she's just a little confused.

Nu är jag förvirrad.
Fick ett telefonsamtal med ett litet erbjudande.
Det gäller bara i en endaste liten månad. Och innebär lite krångel.
Samtidigt skulle det vara en otroligt bra erfarenhet.
Jag älskar nya utmaningar, samtidigt som jag gillar att vara i trygghet där jag kan allt och känner mig säker på det jag gör.
Och återigen, det gäller ju bara en enda månad. Det är ungefär ingenting, nada.
Jag står i valet och kvalet.
Imorgon eftermiddag måste jag ge ett besked, i såna fall kastas jag in i det nya direkt.
Skrämmande? Spännande?
Vi får se.



Kommentarer
Postat av: Sandra (Bingo)

Åh nu blir jag nyfiken!! Låter sjukt spännande och jag är säker på att vad det än är så kommer du ta rätt beslut! :) <3

2011-11-16 @ 00:40:37
URL: http://Sandraostlund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0