Bon apetit!

När jag gick på högstadiet älskade jag nudlar, såna där superbilliga paket ni vet.
Nu har vi varit separerade i sisådär 6 år.
Idag återförenades vi, tänk att hela kalaset( nudlar, äppeljuice och finn crisp) kostade mig under 3:-
Ja, jag var tvungen att göra en liten uträkning!
Det roliga är ju att jag tyckte det var så fruktansvärt gott, och lättlagat.


fancy, fancy!

Jag måste bättra mig med min matkonsumtion, problemet är att jag handlar hem massa mat, som sedan bara blir förstörd.
Titta bara på alla fyllda lådor jag fick slänga idag!

Det var otroligt spännande att lyfta på locken, fina odörer ringlade ut och jag fick stundtals göra en undersökning för att se vad det egentligen var för smörja som låg i lådorna.
Fy fabian, jag som är så förbannat pedantisk och ordningsam annars.
Kylskåpet är väl min akilleshäl antar jag!?


Nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen, känns liiiite småjobbigt att behöva ge sig iväg ut i kylan.
Men jag längtar efter volleybollplanen och mina teambuddies!

Puss folket!



Kommentarer
Postat av: Anna

Matnörd som jag är blev jag bara tvungen att kommentera just det här inlägget :) Jag har varit likadan, gått på kylskåpsjakt och hittat lådor med ädla odörer i tusental. Detta tills jag började frysa in maten istället för att bara ställa den i kylen. En så enkel lösning att den i alla fall gick mig helt förbi. Det är trots allt rätt skönt att bara ta fram en låda de dagar man inte orkar (kan eller ens vill) laga mat. :)

2011-10-24 @ 11:30:49
URL: http://nordfeldt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0