But you feel blue sometimes and you're blood bleeds red like mine, the grass is greener on the other side. What I'm saying is we're all alike. We're the colors of the rainbow.

Organisation.
Det är ett ord jag älskar, men som samtidigt driver mig till vansinne.
Att jag alltid måste ställa allt i färgskala osv.
Jag och ordning&reda, vi har någon slags hat-kärlek till varandra tror jag.

Det här kallas kaos


" Det löser sig"- sa han som sket i vasken.


Med tanke på att jag äger på tok för många glas, offrade jag ett fint exemplar att ställa mascaror i. Fancy ha?!





Ordning och reda som sagt.
Jag har till och med legat på golvet och skurat på mina bara knän.
Det ni, det är så en redig kvinna gör när hon städar!





Kommentarer
Postat av: Johannas Ordsamling

Du är så rolig, varför i hela friden har du fyra mascaror?! <3

2011-10-10 @ 14:31:11
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Linda

Du har så mycket roliga idéer, jag vill se mer sånt. Kan inte få nog! Är mascaran som står längst fram bra? Den svarta/guldiga. Kram

2011-10-10 @ 17:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0