It's friday


Mango, sesamknäcke med skagenröra, apelsinjuice och idol. 
Det är min kväll det.
 
Vaknade upp helt kallsvettig imorse igen. Annars mådde jag bra, så har jobbat och slitit till stängning!
Känner att det är något galet som pågår i min stackars kropp.
Jag som alltid varit världens mest morgonpigga människa, kommer knappt ur sängen på morgnarna.
Även om jag håller igång hela tiden med jobb, träning osv. känner jag mig utmattad och slut i huvudet.
Nej, händelsen igår var droppen.
På måndag ska jag ta mig i kragen och ringa vårdcentralen.

Känner mig nästan gråtfärdig när jag tänker på att jag ska infinna mig på jobbet klockan 7 imorgon.
I vanliga fall hade jag tyckt att det skulle bli kul, men i det här läget...nej. Jag skulle behöva vara ledig.
Kvällen kommer jag tillbringa tillsammans med Ludde, mamma och pappa ska iväg på partaj och jag ställer givetvis upp som barnvakt!

Söndag är det bortamatch som gäller. Ledighet, vad är det?
När jag kommer hem på kvällen sen, då har jag i alla fall något att se fram emot ;) .





Nu ska jag glida ner i tvättstugan och göra sista rycket.

Pust, stön och suck,
jag vill bara skrika f*ck!

Mina rim går inte av för hackor..det må jag säga.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0