Crazy pink.

Bloggandet har fått ligga i lä den här veckan.
Det har varit full fart med modellande, rosa hår och sånt där.
Men nu är jag på g igen mina vänner!

Nu är det varning för universums bildbomb.
Bara så ni vet.

Tisdag-onsdag roade jag mig med att vara hårmodell för Matrix igen.
Grymt kul att dom är så nöjda med mig så jag får återkomma!
 
innan cilla satte saxen och färgen i min kalufs!

Den här gången var det en mycket mindre visning än sist, som var inriktad på färg och ansiktsformer.

Självfallet blev jag den som fick den mest extrema looken.
Cilla slängde i en färg med namnet "crazy pink" i min hårbotten.
Jag var oförskämt lugn med tanke på vad som hände.
Mycket för att jag älskar Cilla, skönare kvinna får man leta efter!

Klippte även av en bra bit, för att framhäva min fantastiska benstruktur och mina otroligt blå ögon som hon förklarade det :P

Det är mycket väntan när man sysslar med sånt här. För att ta död på lite tid på tisdagskvällen, smet jag över till mr.Holm en liten sväng. Som bor precis runt hörnet av salongen, passande värre.

När jag kom hem, senare samma kväll såg jag ut som rosa sockervadd, cupcake, Babsans lillasyster osv.



Onsdagen var en lång, lång dag. Och grymt rolig!
Man har så himla kul helt enkelt.
Fick ännu kortare frisyr, blev stylad, sminkad.
Sen blir det mest massa prat, skratt, läsande av skvallertidningar och matmatmat.
Ida som också var med på förra visningen är så sjukt rolig, vi hängde all day long!


Ida fick mörkare färg, lugg och en mycket kortare frilla, så sjukt snyggt!




Ida&Frisör-Cilla.



Efter ett x antal timmar, packade vi in oss i en taxi som tog oss till Elite.
Sen var det bara att öva in hur vi skulle gå, stå och så vidare.



Svartklätt skulle det vara, och så det rosa håret som grädden på moset :P






Jag älskar ju kristallkronor, i modellrummet fanns det två såna här fina skapelser!


Här har vi mr.Matrix himself- Tommy. What a man!



Visningen gick kanon. Kändes lite annorlunda med en sån liten visning.
Allt blev mycket intimare på något sätt, eftersom man såg varenda person som satt i publiken så himla väl!
Efteråt fick man kameror uppkörda i facet, och göra diverse snurrar och poser.
Fabolous liksom :P
Det var grymt många som påpekade hur glada dom hade blivit när jag kom ut, och att jag passade grymt bra i rosa hår.
Den tackar vi för, men jag valde att återgå till det blonda!


Efter visningen var det fotografering på tapeten.

Förutom att jag älskar såna här upptåg, är det även en bonus att man får massa produkter!
Klockan 22.05 satte jag mig på den sista bussen hem, en erfarenhet rikare och även en välfylld matrixpåse.
Resan gick snabbare än någonsin, tror det beror på att jag hade världens trevligaste telefonsamtal med Philip. Det tackar vi för!

 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt den grå koftan du har på översta bilden? Den var jättefin :)

2012-02-10 @ 23:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0