You found me.

The Fray.
Deras låtar har förgyllt många stunder i mitt liv!
Och nej, man tröttnar liksom aldrig.



Den här( tillsammans med "how to save a life), är min absoluta favorit!






Förövrigt har jag varit kass på uppdateringen den här veckan.
Jag ber om ursäkt, men har spenderat den mesta av min tid nere i källaren på Bokia bland alla böcker!
Very interesting, I know.
Till helgen blir det bättring, promise ;).

You make me smile, please stay for a while.

Imorse fick jag veta en sak som gjorde mig så otroligt glad! ♥
Fick världens energi, och gav mig ut på en morgonpromenad.
Kan understryka att klockan bara var strax efter 6.
Insane.

Nu känner jag mig fulladdad med energi, och är redo att ta mig an alla kunder!
Lovely!
Ha en fantastisk dag alla, för det tänker tamigtusan jag ha.


Kommentarer
Postat av: william

bra låtar:D



SV; Naw tackar så mycket:D SÅ snällt sagt:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "Runaway" Modell bilder som jag har tagit på min vän Tove:D

2012-03-02 @ 16:29:16
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0