Tuesday.

I helgen missade jag ju min tvättid.
Sånt där tar hårt på en pedant som mig vill jag lova.
Har bara gått och längtat efter att få slänga in mina smutsiga kläder i maskinen, och få känns lukten av världens härligaste sköljmedel.

Jag är magisk.
På något sätt har jag lyckats använda 16 par trosor på bara ett par dagar, is that weird?
I och för sig är det inte så märkligt när jag tänker efter...
Jag tränar ju rätt mycket, och ibland om det inte är rätt färg på underkläderna när jag går och lägger mig..så måste jag byta.
Ja, jag har en liten grej med att trosorna ska matcha påslakanen och den övriga inredningen.
Don't judge me!

Jag förstår inte hur jag har lyckats få så mycket smutstvätt överhuvudtaget?
Kan det vara så att jag har renlighetmani och borde söka hjälp!?



Världens mest underbara sköljmedel. Man kan inte sluta lukta på sina nytvättade plagg, pinkypromise!

Nu ska jag äta upp min gröt, och släcka alla ljus jag tänt.
Förstår mig inte på människor som står upp och äter frukost vid diskbänken. Sätt er ner och ta det lugnt för fabian!
Stunden vid frukosten är ju superviktig. Grunden för dagen liksom.
Om man frågar mig, men människor är ju olika.

Nu ska jag skutta ner och hänga lite tvätt, sen ska jag återvända till mina gullungar på jobbet!
Och jag vet, klockan är bara 6.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0