a feeling called happiness!



Jag mår bara så fruktansvärt bra just nu, livet leker skulle man kunna säga!
Har varit ner med kristin på stan en sväng. Köpte en lite längre kofta och shoppade loss på systemet.
Inhandlade även en snygg pärm på Bokia så jag ska kunna hålla ordning på alla dessa papper man får hem hela tiden.
När vi skulle börja traska hemåt träffade vi Lindesberg volleys skara med tränare + ett gäng tjejer som ska provträna idag, så då fick vi hänga med och äta lite . Gött var det :D

En riktigt glad nyhet är att jag kommer få tillbaka ungefär 10 000 på skatten, det gillas skarpt vill jag lova :D


Inhandlade ännu ett härligt randrigt plagg igår, I just cann't get enough :D

Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp mej lite, sen åker jag in med Fredrik till Örebro där jag ska träffa världens grymmaste Ida ! ! !
Sen börjar förfesten :D

Ha det guld!




Kommentarer
Postat av: Johanna

hetaste benen kvinna! :O

2009-04-04 @ 22:19:12
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0