Fröken fräken

Den här dagen har ju inte gått av för hackor om man säger så!
Har väl egentligen inte gjort något vettigt, men det är det som är charmen ibland
Har varit ute på en klockren promenad runt Aspensäng, solen sken och det rann vårbäckar både här och där och fåglarna kvittrade. Nej jag klagar då inte :D
Har även suttit på balkongen med näsan mot solen och fått en härlig ansamling med fräknar i hela facet, "men jag lider inte utav av dom, jag gillar dom" .
Än en gång fick jag citera denna kloka Pippi långstrump:P



Har även fått reda på att jag ska börja jobba med ungar som går 4-6:an. Hitills har jag bara haft lågstadieungar, så det kommer nog bli grymt kul! Kommer även få jobba med barn som har speciella behov, aspergers osv.

Jag har blivit världens matvrak, och det grämer mej något grymt! Det är ju typiskt att jag ska börja svulla mej såhär när beachsäsongen är i antågande!
Min kropp rör sej ständigt till kylskåp, frys och skafferi och letar rätt på något smarrigt fast min hjärna säger ifrån på skarpen, puss på mej själv och min olydiga kropp säger jag bara!

Idag har jag hunnit med:
* en tallrik mjölk och kellogs special k
*två rejäla tårtbitar,
*massa vetelängd,
*ett ex antal glas påskmust,
*tre skivor rostbiff( som slank ner medan jag väntade på "den riktiga maten") 
* två bitar fläskfilé och en rejäl hasselbackspotatis!
*vindruvor

Och dagen har ju inte nått sitt slut än, snart vankas det falukorv och makaroner hemma hos familjen Larsson. Grymt gott ska det bli!

Tur att det är träning ikväll annars skulle mitt dåliga samvete skjuta i höjden.
Dessutom är det inte lång tid kvar till Mallorca nu, då vill jag helst slippa se ut som en flodhäst i för liten bikini!
Skärpning fröken Larsson, skärpning!

Nu ska jag packa träningsväskan och ladda upp med lite mat!
Lägger upp ett litet smakprov från lördagskvällen ala Ida&Emlan, så kommer fler heta bilder sen ;)


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Snygging! :O

2009-04-06 @ 18:02:30
URL: http://annelieandersson.blogg.se/
Postat av: Annelie

det är klart du är !! :D

2009-04-07 @ 17:58:48
URL: http://annelieandersson.blogg.se/
Postat av: jennifer

sv: okej, en människa som inte förstår sig på ironi här..?

2009-04-08 @ 16:31:56
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0