jävla center!


Dagen har bjudit på en liten promenad med kristin, var och kikade in lite träningsskor på team sportia och sådär.
Sen måste jag ju erkänna mitt snedsteg; jag inhandlade en center som jag smaskade i mej på vägen hem.
Hur onödigt var inte det på en skala!?? Fan vad jag blir trött på mej själv...



När jag kom hem lagade jag till lite fullkornsmakaroner och knaprade på en morot. Borde väl ha ätit  kött också men det orkades inte med att tillaga :P
Otroligt förbannad på mej själv över den där jävla centern, har jag nu varit ute och gått Aspensäng fram- och tillbaka. Vilket tog lite drygt 1,5 h, så nu känns det lite bättre iaf!

Till kvällen är jag otroligt sugen på tonfisksås med pasta, jag avskyr tonfisk i vanliga fall men den här såsen är grymt god! Det är en sån där maträtt man kan äta en vecka i sträck utan att tröttna det minsta :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0