raindrops keep falling on my head...

Irriterad på vädret idag, dock är jag inte lika irriterad på det som vanligt..but still irriterad!
Man får leva på hoppet helt enkelt, jag tror det bli bättre imorgon.

Det har varit en dag som kan beskrivas : väntan, väntan och åter väntan!
Ringde min älskade frisör karin på salong snygg förra veckan och bad att få tid hos henne, jag var verkligen i akut behov av att färga håret!
Populär som kvinnan är har hon inte tid förrän i maj!!!
Panik fick jag, men Karin den guldklimpen lovade att hon skulle klämma in mej mellan några kunder, så idag var det dags!

Klockan 8 var jag på plats i den mysiga salongen, klockan 14 åkte jag därifrån :)
Vad jag gjorde all denna tid??
Jag samtalade med lite kunder(vissa positiva och andra otroligt negatvivt inställda till allt mellan himmel och jord!), läste en hel drös med olika tidningar ( glamour, se&hör, damernas värld, cosmopolitan, elle, hårtidningar, bröllopstidningar..you name it!), emellanåt fick jag även håret fixat iform av färgning, slingning och klippning!
Sen när jag sitter där, kommer Karin ut och undrar om jag har det bra och undrar om jag inte vill ha en kopp te eller kaffe.
När jag artigt tackar nej och säger att jag är så nöjd som det är, försvinner hon och kommer tillbaka med en liten söt, röd bricka med chokladpåskägg  i olika storlekar.
Söt är hon ♥

Fick även erbjudande om att vara med som mannekäng när en designer från örebro har 10-årsjubileum i festvåningen på elite stora hotellet, självklart tackade jag ja!
Tänk att få ha en häftig klänning på sej, håret stylat och bli sminkad av en make up artist :D


 Efter det otroligt långa besöket blev det full fart hem för att jag skulle hinna till jobbet!
Kvällen har jag ägnat åt att äta pannkakor och tittat på handbollen med pappa, Erika och Therese.
Tänker inte kommentera något överhuvudtaget, men jag kollade inte ens klart på matchen.

Skulle ha tränat ikväll egentligen, men det visade sej att vi bara skulle bli tre tappra själar så vi fick ställa in.
Great, där missade jag ännu en chans att röra på fläsket!
Imorgon jobbar jag på Vitsippan hela dagen, ett av mina absoluta favoritställen♥
Sen ska jag ner till Hemköp och besöka fröken Schramme och göra ett litet jackbyte, efter det måste jag verkligen hem och packa!

Ha det guld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0