Äntligen fick jag ändan ur vagnen!

Min annars rätt så tidiga sömn fortsätter lysa med sin frånvaro.
När jag är "som vanligt" somnar jag alltid innan tolv, sista gången jag kollade på klockan inatt visade den 02.30.
Efter filmen igår tittade jag på plastikdoktor 90210, jag älskar verkligen program där man får se detaljer i operationer!
Hade tänkt sova när det var slut men då visades två gamla Big brother avsnitt från 2002.
Vilka skitprogram man tittar på ibland alltså.. men Jacob är ju inte helt fel att vila ögonen på!

Imorse var jag i alla fall duktig och gick en promenad, himla skönt att jag äntligen lyckades släpa mig iväg.
Blev en runda runt Aspensäng!
Nu har jag avnjutit en portion fetaost och körsbärstomater, grymt gott är det!
Idag ska jag verkligen försöka att inte stoppa i mig något onyttigt, jag har verkligen överkonsumerat sånt den senaste tiden ( jag tänker inte ens nämna hur många glassar jag stoppade i mig igår, för det är ett skrämmande antal!)


//Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0