Äntligen fredag!

Himla skönt att det äntligen är helg, har varit en fullbokad jobbvecka för fröken larsson och jag är slut i både kropp och själ!
Nu väntar en underbar helg späckad med diverse trevliga aktiviteter!
Har varit till Andreas på kvällskvisten och firat att han tagit studenten, skapligt sliten var han lillgrabben :P
Imorgon tar jag tåget in till Örebro för att möta upp Mathilda, sen drar vi på shoppingrunda+lunch! Älskade Babs alltså!


Vid 17 tiden ska jag möta upp systrarna Eriksson♥ Har inte träffat Diana sen mallis och Sandra var det ännu längre sen jag såg så det kommer bli grymt!
Ska bli spännande att se deras lägenhet där vi ska smygstarta kvällen lite fint med förfriskningarna sen stundar en grym utgång på Frimis. Underbara, älskade Frimis med alla minnen från den tiden då vi var unga och fräscha :P



Nu ska jag ta och kolla över vad jag ska packa med mig till imorgon, kommer bli en lång men underbar dag/natt!
Vi ses i dimman ( som sandra så fint brukar säga!)


You spin my head right round, right round


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0