Babsday!

Har tillbringat dagen med Mathilda, my lovely Babs!
Tog tåget in till Örebro där jag mötte min ständigt glada&spralliga vän.
Grymt härligt med lite sol, dock tycker jag ändå att det är lite kallt, trots det körde jag på shorts idag...det är faktist sommar!
Vi strosade runt lite inne i stan, fikade på Bara vara med Johanna.
Fruktsallad med mjukglass♥
Hittade två grymt härliga kjolar på Zara, dom kommer användas flitigt känner jag!
När vi kände oss nöjda och glada tog vi pärlan och åkte hem till fellingsbro, så mycket minnen man har därifrån! Alltid lika kul att komma till familjen Janssons boning!
Mathilda lagade iordning en romantisk middag bestående av nudlar och apelsinjuice, den avnjöt vi sedan framför Step up 2.
Raaaawr säger jag bara!
Maken till heta karlar alltså, vi höll på att gå i taket över all hethet som spirade friskt!



Nu är jag tillbaka på smultronvägen igen, saknar redan babs!
Tur att det snart är midsommar så jag får träffa henne igen, I need my dirty friend around♥

Är så avundsjuk på Diana som är i grekland nu med sin karl, jag vill också!!!!
Den kvinnan saknar jag också..och Sandra!
Älskade vänner alltså♥
 

Nu ska jag städa min garderob, ett ständigt återkommande moment i mitt liv...

Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0