"Sola skiner alltid i Karlstad"

Om några timmar packar vi in oss i Tessans pärla och sätter iväg mot Karlstad, jag är taggad till tusen!
Vädret kunde ju ha varit bättre, vad är det för förbannat regn som ständigt återkommer...

Imorse tog jag mig en tur ner till stan tillsammans med Ludde, lämnade av honom hos Erika innan jag gick och solade en sväng och besökte apoteket!
När jag skulle tillbaka och hämta min kära hund igen spöregnar det, så där gick jag i mina tygskor och saknaden efter ett paraply var enormt stor!
Erika hängde med hem sen och vi tillagade pasta och tonfisksås, i samma veva färgade jag även hennes hår.
Grym är jag!
Så nu är syrran eldigt röd och midsommarfin i skallen.
Kan behövas en rödtott bland oss alla blondiner!

Testade en hårinpackning som jag köpte hos min frisör igår, jag kan inte sluta pilla mig själv i håret för det blev så himla lent :P
Måste snart sätta igång och packa...känns som det blir en otroligt svår packning precis som vanligt!
Har ju ingen aning om vad det blir för väder och vad vi ska göra, får ta lite av varje helt enkelt!

Nu ska jag ta och slå en pling till Mathilda och se hur det har gått för henne med packandet!


Hoppas alla får en kul midsommar imorgon, för det vet jag att jag kommer ha!

// Emelie

Kommentarer
Postat av: Johanna

det låter härligt det, vad pysslade ni med då? ^^

2009-06-20 @ 20:05:09
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0